30.

Hej. Eller något.

Trots att jag inte visat ett enda livstecken här sedan i december förra året så är ni fortfarande 33 själar där ute som väntar på ord från mig. Väldigt fint tycker jag! Meningen är att jag ska komma tillbaka hit, snart. Jag har egentligen massor att berätta för er men vet nog inte riktigt hur eller vart jag ska börja, tror jag behöver lite mer tid bara. Sen så. 

Men nu när jag ändå är här så tänkte jag faktiskt passa på att be er om en tjänst. Lyssna på detta: http://awe.sm/c4sw0 och lägg gärna en röst om ni gillar det ni hör. Det är nämligen min pojkes bidrag till Bon Iver's remixtävling. (I slutändan är det en jury och bandet själva som avgör vilket bidrag som vinner, men självklart betyder röster väldigt mycket på ett annat sätt - min pojke är värd det för han är så grymt duktig på det han gör och lägger verkligen ner sin själ i det.)

Åh, gud vad tråkig och töntig jag känner mig nu, men vi hörs snart igen. Jag lovar. 
Ni får ha det så bra så länge och ta hand om er ♡

avtryck
Postat av: A.

Äntligen är du tillbaka! Hoppas jag..
Älskar låten förresten. Fick min röst!

2012-09-11 @ 21:45:51
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Vad kul att du är tillbaka. ♥

2012-09-12 @ 09:42:13
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

lämna ett avtryck:

du kallas för:
kommer du tillbaka?

@:

dina ord: